Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2015 17:45 - Придобих умение да мисля в сънищата си
Автор: whitelight1 Категория: Други   
Прочетен: 1253 Коментари: 0 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Не знам как се случи но вече 5-ти пореден път мисля в съня си. Като се събудя аз си спомням съня, и това за което съм мислил в него. Дори си спомних в съня ми за друг сън които съм сънувал преди. Много пъти съм се опитвал да имам осъзнат сън но не съм успял. Аз под осъзнат сън разбирам да е почти реално като в живота. Да се контролирам в съня си, да докосвам стените и да си казвам аз сънувам. Да имаш умението да сънуваш осъзнат сън е много полезно когато живота ти е скапан и искаш да видиш нещо което не можеш да видиш в живота си. 
Някои да е чувал за астрална прожекция? Ако не сте чували, ще ви обясня какво е. До колкото разбрах това е нещо като да искараш душата от тялото си и с нея да летиш където си поискаш! Гледал съм много клипове с хора които са практикували това и споделят какво са правили, докато са били извън тялото си. Някои споделят че са били на други планети, други пък споделят че са били назад във времето. Самият аз имам сериозна причина да практикувам с астралната прожекция, и ако някои е запознат с нея може ли да ми каже някои лесен начин да я практикувам?

http://story.sanovnik.bg/s-11083



Гласувай:
51



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: whitelight1
Категория: Други
Прочетен: 295462
Постинги: 86
Коментари: 113
Гласове: 1980
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031